sâmbătă, ianuarie 24, 2015

Daca vezi lumina undeva, inseamna ca sunt cu tine

Il iau pe Tudor de la gradi. In piept, doua buline. Doamna ii mai da o medalie si o diploma si imi explica, in soapta, ca-s "ca sa-l incurajam". Il felicit, ii fac poze.
- Fifi, pentru ca ti-am facut poza, o sa ma rasplatesti, nu-i asa?
Il rasplatesc, normal:)
- Pentru ce ai luat medalie si diploma? il intreb.
- Mi-a dat-o asa...

De aia nu cred eu in incurajarile cu diplome. Mai ales la copii destul de destepti sa se autoevalueze foarte clar.
- Si bulina?
- Mi-a dat-o nana mo, pentru ca am jucat un joc cu niste maimute care se atarneaza pe bara si am dus cartofii intr-o cutie!
- Si nota 10?
- La engleza!
Eu, topita:
- Ai raspuns!!!
El, cu un zambet sugubat:
- Nu prea!:))



.....

 Nu ti-am explicat destul despre Andrei. Andrei vorbeste foarte urat, spune asa: căcat. Ii spune asa Dianei si Diana rade, i se pare amuzant, dar nu e amuzant!
....

Avea o problema existentiala: nu era multumit de felul in care scria 1 si 2. Asa ca a exersat cu Bica-sa si acum scrie bine cifrele pana la 7. Foarte mandru, imi face o demonstratie, dupa care intreaba:
- Ce premiu imi datorezi?:))
....
Fluiera.

- Te pricepi la fluierat! zic.

- Si sa-l scriu pe doi ma pricep!:)
.....
O sa gatesc un sos marian cu apa de legenda!
....
- Hai sa cumparam o masina, tu! Vino sa te joci cu mine, tu!:))
....
Scapa o masina sub fotoliu.
- Adu o matura.
Isi aduce singur. Se chinuie sa scoata masina. Nu reuseste. Ma roaga sa-l ajut.
- Hai, Fifi, stiu ca poti!:))

Cam asa functioneaza incurajarile, dincolo de diplome si medalii.

Niciun comentariu: