miercuri, august 06, 2014

cu ce-am ramas din ce-am citit in vacanta

"S-au rostit tot felul de cuvinte care, desi pot fi gasite in dictionar, erau terorizant de noi pentru mine, atat de noi incat pareau inventate sau imposibile si, cu cat ceea ce se rostea era mai aproape de logica, de realitate, de bunul simt, cu atat se cascau in mine mai multe falii, probabil ca eu eram cea inventata si imposibila. In timp ce la dreapta si la stanga mea curgeau cuvintele lui si ale mele, cred ca in acel moment trebuie cautata prima mea mare scindare launtrica, pentru ca ceream ceva ce nu se poate da, si anume sa nu se fi intamplat ceea ce se intamplase." (Nina Cassian)


"Nu stiu cum sa-i invat ca iertarea are si ea un termen de valabilitate, ca cel de pe pachetele de biscuiti" 



"Cred ca pentru a fi fericit trebuie sa ai mereu puterea de a o lua de la zero. Sa-ti amintesti numai clipele minunate din fostele relatii si sa privesti cu optimism si curiozitate la ce are sa vina" (Andreea Esca)

Niciun comentariu: