sâmbătă, iulie 19, 2014

Nuante, nuante

 - Imi place foarte mult ca esti intelegator!
 - Adica iti place cum sunt eu.

Observand ce reformulari bune face deja, il intreb:
- Vrei sa te faci psihoterapeut cand vei fi mare?
- Ce e ala?
- O persoana care sta de vorba cu oamenii, ii ajuta sa gandeasca mai corect si sa simta adecvat.
- Sigur ca nu!:))


Alte motive pentru care am ajuns la concluzia ca are abilitati de psihoterapeut: 
S-a intalnit cu un domn care i-a spus ca e in cautare de copii obraznici, sa-i rapeasca. 
"Eu fac PREA PUTINE obraznicii sa ma iei!".
 Intrebare de mama: "A fost cuminte Tudor?"
 Raspuns de bunica: "Foarte cuminte!".
 Raspunsul lui Tudor: "Am fost doar putin obraznic"

Se juca cu paharul si Manu l-a avertizat ca il poate varsa. Ceea ce a devenit realitate. Replica lui: "Copiii mici uneori mai varsa paharul. Adultii nu trebuie sa se supere."

Niciun comentariu: