miercuri, iulie 30, 2014

dragoste la prima vedere

De obicei, prieteniile mele sunt "dragoste la prima vedere". Daca imi place omul, mai explorez, daca nu, ura si la gara.
Am, insa, o prietena cu care nu a fost asa. Prima noastra vacanta n-a fost printre cele mai placute si-n loc de dragoste la prima vedere, ea ridica tonul pentru a fi mai convingatoare, iar eu eram hipersensibila la ton ridicat.
Au urmat apoi alte vacante impreuna. Si-am descoperit ce frumos se pot armoniza diferentele. Ne bucuram de momentele impreuna si ne respectam reciproc momentele necesare de singuratate. Si tacerile.
Ma dojeneste cand uit sa-mi fac gimnastica. Fara ton ridicat si cu o atitudine deloc dojenitoare. Doar motivatoare. E printre putinii oameni care-mi respecta ipohondriile, fara grimase si fara soc. E muult mai organizata si prevazatoare decat mine, dar foarte toleranta cu haosul meu.
De cand am tot bolit, ma suna aproape zilnic. Vorbim nimicuri. Care ne fac bine.
Imi trimite sms cand il descopera, intamplator, pe Mataev la tv.
Isi elibereaza programul de cate ori ajung in Bucuresti.
Imi face cadouri dragute, fara nicio ocazie.
Desi n-a fost "dragoste la prima vedere"

Niciun comentariu: