marți, iulie 08, 2014

dimineti cu ferestre deschise



2 comentarii:

emil spunea...

Nu stiu daca ti-am dat vreodata piesa asta dar pentru mine e una dintre obsesii: modul in care isi stapineste vocea modul in care spune ce are de spus. L-am vazut pe Damien Rice in Londra intr-un pub amarit. De obicei(stiu ca asta nu-ti place) el cinta piesa asta pe jumate beat. Dupa Cheers darlin.Cohen e poet. Cel mai mare dupa Jim Morisson. Damien Rice are cea mai buna voce. Dupa Janis. Stiu ca nu esti de acord cu mine si nici nu trebuie. Si ca o parere personala: iti sta nasol cu zulufi.
https://www.youtube.com/watch?v=zGxlamMQ5XI

fonte di gioia spunea...

Sa le luam pe rand:
stii bine, nu-mi place.
Sa inteleg ca Cohen a scris versurile de la Cheers Darlin?
Cheers Darlin imi place.
In privinta zulufilor, parerile sunt impartite. Eram la o nunta si mi-am asumat riscul de-a ma lasa pe mana hair-stylistului. A iesit...altceva deca imi imaginam si altceva decat sunt eu de obicei.
Nu ma vad facand piata cu zulufi, nici la cabinet:)) Nici macar in parc:))
Ma mira insa parerea ta, stiut fiind faptul ca erai adeptul tunsorilor ciudate:)) apai mai ciudat de atat, nu se poate:))