vineri, iulie 18, 2014

alt gand de vacanta


3 comentarii:

emil spunea...

Voi da copy/paste(de regula nu fac lucrul asta) cu mentiunea sa ascuti versurile pina la capat.

Dupa patru ore de tenis de masa ma simt ca Latovlevici dupa meciul cu Chelsie. Surpriza vine ca am inceput sa cred in Dumnezeu. Intorcindu-ma aseara acasa, la un bloc vecin era ditamai petrecerea. Mi-am zis: iar nu dorm in noaptea asta. Pe linga faptul ca ma lupt cu mine daca merg sau nu la concurs saptamina viitoare, pe linga faptul ca tocesc de trei zile normele metodologice privind resedinta si buletinul, am iesit pe balcon sa fumez. Si mi s-a aratat Dumnezeu. Nu in vis. Nu in betie. In blocul cu petrecerea. La inceput mi-am dat doua palme sa ma conving ca nu visez. Ati avut si voi probabil vise in care crezi ca zbori apoi lovesti pamintul si te faci terci. Ei bine, doamnelor, domnilor si domnitelor, din blocul cu petrecerea rasuna clar in toiul noptii Enter Sandman. Apoi Stareway to haven. Apoi Child in time. Si toata furia noptii s-a convertit. Si eu m-am convertit dupa ce am fumat tot ce aveam de fumat. Pe la 3 dimineata mi-am zis nu e real. Mi-am dat doua palme si mi-am verificat cnp-ul. Cind sa intru in camera, doamnelor si domnitelor, domnilor si domnisorilor, ca sa ma convinga de faptul ca e real, in blocul cu pricina se pune asta, sa ma convinga ca ei stiu muzica. Mai zi ceva daca poti
https://www.youtube.com/watch?v=Bn0Vh7G2gX8

Ps. Daca pastrezi zulufii eu ma apuc de invatat swahili(desi ceea ce invat eu acum e relativ aproape)

emil spunea...

Si daca tot ai adus aminte de folk:
https://www.youtube.com/watch?v=exv63-cyiS4

fonte di gioia spunea...

pe langa zulufi, in poza aia mai sunt: un zambet incantat, flori si mult mov. Ai putea sa te concentrezi pe oricare din ele. Dar daca tu alegi zulufii, mult succes la swahili:))