luni, iunie 16, 2014

moonshine

"să-i învăț pe tineri să nu-și plângă rănile
ci să le sărbătorească pentru că numai cine nu luptă nu are
dureri de împărtășit. 
am nevoie să cred. că minunile se ascund în lucruri mărunte și că nu totul are un scop.
...............................

după cum îți spuneam am nevoie. să cred că oamenii nu sunt gloanțe
rătăcitoare iubirea nu e un topor de silex făcut doar să nu te întorci acasă
cu mâna goală. să cred că sunt capabil să inventez un lucru nemaivăzut și fiabil
să-i dau numele meu și-al aproapelui."
Emil Pal

P.S: tocmai m-am intors de la o nunta internationala:P unde am aflat ca moonshine nu inseamna lumina lunii, cum naiv credeam eu, ci tuica.

3 comentarii:

emil spunea...

Mai precis moonshine e denumirea pentru uischiul produs ilegal in america :)))). E drept, era vindut mai frecvent noaptea, la lumina lunii, de teama federalilor :)

emil spunea...

Ps. Pentru ca tot am riscu lacrimi:
http://www.simonatache.ro/2014/06/16/la-ce-am-ras-in-hohote-in-metrou-de-se-uita-lumea-la-mine-ca-la-o-nebuna/

fonte di gioia spunea...

a, am trait asta:)) participa un pusti cu autism la un concurs si avea nevoie de voturi pt a castiga o tableta. Mi-am facut conturi de mail in disperare, de pe care sa votez. Puneam cele mai imbecile parole. Cele mai imbecile parole erau already taken:))