vineri, iunie 27, 2014

Hai sa facem stele patrate!

 - Mami, eu ma duc sa ma culc la Fifi, tu sa te culci cu tati!:))
 - Da, dar Fifi are alte aranjamente.
 - Lasa aranjamentele....:))
.......
La tara, in timp ce culegea flori pentru Bica de pe marginea drumului, a cazut intr-o balega, L-a curatat Bica atat cat s-a putut, dar au mai ramas ceva urme pe haine. S-a intalnit cu prietenii lui de joaca:
 - Nu vreau sa vorbesc cu voi acum, pentru ca sunt un imputit!
Da fuga in curte:
 - Bicuuuu, adu repede apa sa ma spal, ca sunt un imputit, am cazut intr-o balega!
...............................

- Fifi, ce-ai zice tu sa vii sus sa ne jucam?

- As zice sa ramanem afara, sa profitam de vremea frumoasa.
- Fifi, am o idee! Pe afara o lasam in treaba ei, mergem sus si ne jucam cu masinutele, apoi ne intoarcem aici si ne distRRRRam!
N-am rezistat unui asemenea argument.
Ma punea sa sar ca o balerina, ceea ce nu prea-s capabila,
- Ce-ai zice tu sa sari si eu sa te aplaud? propun.
- Sari tu si eu ma aplaud!:))
Stateam in spatele lui, asteptandu-l sa se incalte.
- Asteapta randul tau!
.....
- Fifi, mi se pare ca Ana e suparata. De ce nu se joaca Ana, pentru ca e lenesa?:))
....
La despartirea de Bica:
- Sa-ti dau un pupic, sa te imbratisez! Sa mai vii pe la noi, sa-mi aduci gogosele si papanasi! Te iubesc, Bica!

Copilul asta este si se mai face genul de om pentru care, de drag, s-aduci luna de pe cer:)!

Niciun comentariu: