sâmbătă, mai 31, 2014

Incep sa se intample lucruri interesante in orasul acesta

Cum ar fi proiectii de filme. Aseara a fost Domnisoara Cristina. Horror nu e stilul meu, dar m-am dus, ca sa incurajez initiativa.
In seara asta, de la 18 e Love Building si de la 20 - Closer to the Moon - 5 lei biletul.
Maine, de la 15, respectiv 17 - Tom& Jerry - 10 lei biletul.
Pe 16 iunie  - teatru: Fa-mi loc!, cu Medeea Marinescu.
Dar sa ajungem sanatosi pana atunci!
:)



L. E: Am vazut ambele filme. Love Building e o comedie cat se poate de usoara. Numa buna pentru convalescenta.
Closer to the moon mi-a placut neasteptat de mult.
In pauza dintre ele, dupa ce-am alergat in cautare de ceva ce sa pot rontai eu in conditii de regim foarte strict, mi-am permis sa ma tolanesc pe scaun. S-a si gasit cineva care sa ma pozeze si sa ma puna pe fb. Si, normal, s-au gasit imediat altii care sa comenteze ca "doamna isi face siesta, ca e plictisitor filmul". Altii care nici macar nu fusesera in sala, pentru ca altfel ar fi stiut ca "doamna" se tolanise in pauza dintre filme, nu in timpul lor, in conditiile in care timp de vreo saptamana doamna a tot avut zile in care abia s-a tinut pe picioare.
Dar de ce sa gandim cand e-atat de simplu sa ne dam cu parerea?

Niciun comentariu: