vineri, mai 16, 2014

from Friday, with love

tot din seria melodii auzite la radio...de data asta nu aveam biletel la indemana, dar lucrurile au mers chiar mai repede:))
Cautam asta:


Bonus, am gasit asta:



Bonus, poveste cu Tudor:
Manu il educa  dupa principiile: "imparte ce ai cu ceilalti, pentru ca si ei vor imparti cu tine" si "daca stii sa ceri frumos, vei primi cu mare drag chiar mai mult decat ceri". Nu-i "recita" copilului aceste principii, dar le transmite implicit. Si o face foarte eficient, pentru ca Tudor a inteles foarte bine mesajul.
Gaseste in buzunar un ban primit de la bunica lui, "sa-si ia o ciocolata". Scoate banul, mi-l intinde si-mi spune: "Uite, Fifi, sa-ti cumpeli o ciocolata. Si sa-mi pastlezi si mie!"

2 comentarii:

emil spunea...

:)
https://www.youtube.com/watch?v=Y-E53gmeO-8

fonte di gioia spunea...

as vrea sa pot spune ca si eu...:))