vineri, martie 07, 2014

Tudor, inimioalele de mulano si piatla filosofala

"Sunt un iepulaș și am o inimioala!"
Buna ziua, vecinilol, am inimioala lui Fifi, sa nu mi-o luati!"

- Fifi, iti fac inimioala cadou!
- Pai nu o pot primi, pentru ca eu i-am facut-o cadou mamei tale.
- Bine, atunci o pastlez! Imi dai inimioala ta mie, cadou? 
- Pot sa ti-o imprumut, pana nu mai ai tu nevoie de ea.
- Dal eu am nevoie de ea toata ziua!
- Da, dar la un moment dat, cand o sa fii tu mare, n-o sa te mai intereseze inimioarele.
- Nu vleau sa ma fac atat de male!
L-am imbratisat si am tacut.
.........................................
- Eu vreau nimic!
- Am inteles, nu vrei nimic.
- Am spus: EU VREAU NIMIC!
.........................................
- E lung drumul pana la cabinet.
- Nu, 10 minute.
- 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, atat?
- Nu, un minut e cat numeri pana la 60, 10 minute cat numeri pana la 600. Vrei sa numar pana la 600?
-Da!
Incep. La 60 ii anunt minutul, la fel la 120, pe la 180 intreb: mai numar?
- Da! 
Era ochi si urechi. Din fericire, am ajuns la cabinet pe la 300. Probabil cine ma auzea, imi punea vreun diagnostic, dar nicicand nu am avut senzatia asta ca, numarand, fac ceva important:))
........
M-a intlebat copilul ce e Mulano. Mi-am imaginat ca e un oras, caut mintenas pe Google. Pe ma-sa a intlebat-o ce sunt meteoritii si craterele, deci am scapat usor. Pana face 5 ani, musai sa-mi iau un telefon conectat la net, caci incep deja sa nu mai fac fata:)
..............
Apropo de "nu vleau sa ma fac asa de mare": O fetita, iesind de la scoala, ii spune maica-sii:
- Am uitat trandafirul de la Stefan.
Maica-sa, probabil centrata pe ale ei, ii spune.
- Lasa, ca-l iei luni!

Niciun comentariu: