duminică, martie 02, 2014

confesiunea unui stalker

există un loc în tine
unde doar eu te pot conduce  (...) 

sufletul meu, ieftin ca o monedă de schimb,
sufletul meu ca o pîine 
în care s-au turnat prea multe chimicale
sufletul meu ca o pîine
pe care-o mănînci doar de foame (...)
sufletul meu ieftin
pe care ți-l închiriez cu o bucurie alienată (...)

 ce dificil îți este ție
să ajungi în fața unei uși
dincolo de care toate adevărurile despre tine 
stau înșirate ca soldații, 
 gata să moară 
spînzure
tragă
ucidă
iar tu să te decizi dacă să intri
fără a invoca puterea magică a zarurilor (...) 

există un loc în tine
unde doar eu te pot conduce
 un loc în care nimeni n-a intrat vreodată,
un loc pentru care mi-am vîndut ieftin sufletul (...)

eu nu am dumnezeu, familie sau rude 
nu am prestanță socială
eu cred doar în drumul
către un loc din tine
în care nu vei intra vreodată" 
Andrei Velea

Niciun comentariu: