sâmbătă, februarie 01, 2014

un pictor, o ghicitoare si Fifi care invata:)


L-am surprins astazi intr-o sesiune de pictura. 
- Sa-mi scoata mami niste pLanȘe de coLorat!
- Niste fise? zic.
- Nu, niste pLanȘe de coLorat!
- A, planse!
- Da, ai zis foaite bine!
 Cand totul a fost " foaite gata", Manu l-a invitat sa faca un top al picturilor care ii plac cel mai mult si pe care vrea sa le pastreze. N-a putut face top, ca ii placeau toate. Asta da, stima de sine!:)

                                    
Nu intotdeauna cand ai un copil de 3-4 ani si se face brusc liniste e semn rau. E posibil sa se fi dus in bucatarie, sa fi gasit ingredientele din care si-a pregatit tati sendvis si sa faca la fel:)
....................................................................................
Unul din jocurile lui preferate este "sa chiezi gresit". Sau macar sa raspunzi gresit. Azi mi-a zis o ghicitoare: "aie capul maie, aie trompa si mananca furnici". N-a trebuit sa simulez ignoranta. Am fost foarte autentica si am zis: elefantul:)). N-am auzit pana azi de furnicar:)) Asa ca am ajuns acasa si am cautat pe google:)
....................................................................................
Din categoria "tot ce spui se inregistreaza si poate fi folosit impotriva ta": Tudor ma invita sa topaim la el in pat. Ii spun ca as prefera sa-l privesc cum topaie, ca eu sunt ditamai...( caut un cuvant acceptat social)...adultul. Peste cateva momente:
- Mami, vii sa topaim la mine-n pat?
Manu ii spune ca nu poate in acel moment.
- De ce, esti ditamai adultul?
....................................................................................
Conflict apropiere- apropiere. Era ora somnului de pranz, asa ca am zis ca plec. Nu voia sa plec, dar ar fi preferat sa mearga la somn cu Manu. I-am spus ca daca nu merge la somn cu mine, plec. Rezolvarea conflictului: tragem o linie de la mami la Fifi. Sa dorm cu doua mame!:))

Niciun comentariu: