miercuri, ianuarie 01, 2014

socialblind???

Nu le am cu replicile de agatat, nici in receptiv, nici in expresiv. Ma prind greu, am nevoie de confirmari, sa zicem ca subtilitatile n-or fi punctul meu forte:))
Cineva o intreba public pe o prietena de fb daca e insarcinata. Ceea ce mie mi se pare de prost gust. Daca femeia nu ti-a spus in mod explicit ca e, pastreaza-ti curiozitatile pentru tine, zic. Asta mi-a adus aminte de o intamplare de acum doua veri, cand, in secretariatul minunatei facultati, un asistent pe care nu-l cunosteam ma intrebase acelasi lucru. Un prieten caruia i-am povestit intamplarea mi-a zis atunci "Eh, replica de agatat.." "Du-te, ba," i-am zis, "cum ti-ai putea imagina ca devii interesant spunandu-i uneia ca arata de parca ar fi gravida?":))
Amintindu-mi intamplarea in acest context, i-am povestit-o unei prietene. Replica ei: "nici agatatul nu mai e ce-a fost..."
Mi-am exprimat din nou nedumerirea si-am ramas asa:))
Oi fi eu socialblind...dar tind sa cred ca nici el nu era foarte in regula:))

L. E:  am primit pe fb asta :))

Niciun comentariu: