luni, ianuarie 20, 2014

prompt

Manu l-a rugat pe Tudor sa faca ceva. De doua ori pe ton normal. A treia oara rastit. Copilul a facut fatza aia, care topeste si pietrele.
- De ce ai tipat la mine?
Manu, inocenta:
- Pai ti-am spus de doua ori, n-ai raspuns, am crezut ca nu ma auzi.
- Adultii nu trebuie sa tipe niciodata la copii, trebuie sa vorbeasca frumos!
- Pai data viitoare cand te mai rog ceva, sa raspunzi, ca altfel cred ca nu m-ai auzit si tip.
- Daca mai tipi la mine, imi fac bagajele si plec de la casa asta!
Manu nu s-a lasat impresionata de micul santaj emotional pe care chiar ea il "predase":
- N-ai decat!
Tudor, descurajat, sta, se gandeste si spune:
- Exista o problema: nu stiu sa ma imbrac singur!
Vazand ca nu se ofera nimeni sa-l "salveze", ajung impreuna la concluzia ca e mai bine sa se "impace". Sfarsit:))

...............................................

Faza zilei: lucram cu o gagalice si, in timp ce notam raspunsurile, gagalicea spune: prompt! Mi-a picat fatza:))
"Pai m-am cam plictisit de prompt, prompt", zic "vreau si eu raspunsuri independente"
Raspuns: "Leul....(ceva ininteligibil)...Fifi". Tind sa cred ca a zis "Leul o mananca pe Fifi":))

2 comentarii:

Radu Clapa spunea...

Grozave replicile astea a lui Tudor! daca ar fi un serial ar depasi audienta de la "COPII spun lucruri trasnite"

fonte di gioia spunea...

venind de la tine, asta da compliment:)o sa i-l transmit maica-sii:)