duminică, ianuarie 12, 2014

de veghe in lanul de secara

"In prostia mea, o crezusem destul de inteligenta la inceput. Motivul acestei convingeri e ca stia o multime de lucruri despre teatru, piese, si literatura, si alte chestii. Daca intalnesti pe cineva care stie multe de-astea, iti ia ceva timp pana sa-ti dai seama daca e prost sau nu. In cazul lui Sally, mie mi-au trebuit ani intregi. Cred c-as fi aflat mult mai devreme daca nu ne-am fi giugiulit intens. Marea mea problema e ca orice fata cu care ma giugiulesc mi se pare o persoana tare inteligenta."

"Asta e o chestie ciudata la fete. De fiecare data cand aduci vorba de vreun tip care e un ticalos sadea- foarte rau sau foarte inchipuit si alte alea - si-i zici fetei cum e tipul de fapt - ea o sa-ti spuna ca bietul baiat sufera de un complex de inferioritate. Poate ca asa si e, dar asta nu-l impiedica sa fie un ticalos, dupa parerea mea." 

"Problema cu fetele e ca, daca le place un baiat, indiferent cat de ticalos e tipul, or sa spuna ca sufera de un complex de inferioritate, iar daca nu le place, indiferent de cat de dragut e sau cat de mare complex de inferioritate cara dupa el, or sa spuna ca e increzut. Pana si cele destepte fac treaba asta"

"Pe locul de langa mine era o doamna care a plans, practic, tot filmul. Cu cat devenea mai zaharisit, cu atat plangea mai abitir. Ai fi crezut ca plange pentru ca avea, asa, un suflet bun, dar stateam chiar alaturi si, credeti-ma, nu era cazul. Avea cu ea un baietel, care se plictisea ca naiba si tot cerea la toaleta, dar tipa nu voia sa-l duca. Ii zicea intruna sa stea locului si sa se poarte frumos. Buna la suflet ca un lup, n-am ce zice. Luati pe oricine care plange de i se usuca ochii la siroposeniile din filme si-n noua cazuri din zece o sa vedeti ca e rau la suflet si ticalos" 

J.D. Saliger

2 comentarii:

emil spunea...

Sunt curios ce se spune despre barbatii care lacrimeaza la filme siropoase. Pentru ca probabil exista si de astia :)
http://www.youtube.com/watch?v=6h9XUYj96ho

fonte di gioia spunea...

S-o fi spunand ce se spune de obicei, ca-s sensibili. Habar n-am, caci de cand cu taica-miu care se imbata suspinand si suspina ascultand "taticul meu e la razboi" si "doar o mama poate sti...mai, mai", barbatii hipersensibili n-au mai constituit domeniul meu de studiu:))