sâmbătă, ianuarie 18, 2014

Daca ai noroc sa-ntalnesti o minune:)

Ieri, Tudor a fost sa i se recolteze sange. Mai intai, doamna doctor l-a "mituit" cu o bijuterie. Apoi, asistenta i-a explicat frumos ca pustiul dinaintea lui urla pentru ca s-a lovit, nu din alte motive, ca o sa-i puna la mana o bratarica ( "Din metal sau din plastic?" a intrebat stancuta:)), i-a aratat vena si i-a explicat ca o sa-l intepe acolo cu un ac si o sa curga putin sange, pe care apoi il vor pune la microscop, sa vada daca sunt microbi. Copilul s-a uitat frumos cum ii ia sange si asta a fost tot:)). De fapt, nu. La sfarsit, masculul alfa din el, a simtit nevoia sa comenteze: "De ce trebuie sa ma intepe in vena ca sa vada microbii? Nu putea sa-mi puna un termometru?":))

Azi a fost randul lui mami sa faca analize. I-a promis ca il lasa sa asiste si s-o incurajeze. La laborator era o coada infernala, asa ca i-am propus lui Tudor sa ne plimbam. Ne-am plimbat putin, i-am aratat o rampa abrupta (uitand ca tre sa am grija ce spun, pentru ca s-ar putea sa fie nevoie sa explic), am explicat, cum m-am priceput ce inseamna abrupta, dupa care: "Sa mergem sa vedem ce face mamicuta frumusica". Am mers. Statea la rand. Ne-am mai plimbat o tura. "Eu o iubesc foaite mult pe mami!" "Si pe cine mai iubesti tu foaite mult?" "Pe tu!" Dupa ce am revenit in starea de agregare solida, i-am facut rost de o bagheta. Cu care m-a transformat in diverse, de la casa si masina, pana la broasca si veverita. Dupa vreo ora si, a venit si momentul recoltarii. Tudor pandea prin usa crapata ce se intampla cu pacientii dinainte. Asistenta a fost asa topita, ca l-a primit inauntru. A stat cumintel si a analizat tot de la distanta.

Declaratii de dragoste: "Fifi, esti frumoasa ca mi-ai adus bijuterii!" (Asta cu frumusetea e foarte contextuala la 3 ani jumate, caci peste cateva ore: "Fifi, esti o urata pentru ca pleci!" Oricum, imi plac argumentele si le accept cu seninatate:))


 "Pe cine cheama Fifi, sa nu mai manance, sa nu mai luchieze, sa nu se mai spele, sa se joace toata ziua cu Tudoi!" 
"Cine vine la mine acasa, copii si adulti, sa nu mai plece niciodata!"

Convorbire telefonica:

-Vrei sa iti aduc ceva?

- Daa!
- Ce?
- Ceva ce nu am mai vazut niciodata!
(Ups, iar am uitat sa am grija ce intreb)
- E cam greu, ii zic. Poti fi mai precis?
- Ceva mic, o bijuterie stralucitoare, care se pune la mana sau pe deget!
- Pfiu!



"M-am gandit o idee" "Acum era mai tarziu"

- Tu erai un uliu si il rapeai pe ursulet, dar eu nu te lasam. Eu eram o stancuta si iti luam toate bijuteriile.

- Pai daca il aperi pe ursulet, inseamna ca esti o ursoaica, nu o stancuta! Si daca esti o ursoaica, n-ai bijuterii!
- Nu sunt o ursoaica, sunt un urs mai mare. Si sunt o stancuta si-ti iau toate bijuteriile!:))

Titanicul, in varianta Tudoi - Fifi: Eu ma indreptam spre poarta. El alerga spre mine, strigandu-mi, "te iubesc" / "iubita mea" si cand ne intalneam il luam in brate si-l ridicam suuus. Vreo 5 duble:))