vineri, noiembrie 29, 2013

From Friday, with love








M-am distrat pe cinste azi: 
"Tu erai Fifi si eu eram vulpea cea hoata Tudoi. Tu pui pietricica aici si apoi pleci in camera de zi, in sufragerie. Si apoi intrebi unde e pietricica, da, bine?" Ma conformez. "Acum daca o mai fur o data vai de blana mea roscata, da?":)) Il amenint ca-i smulg coada. "Imi pun alta, de aur":)) 
Alt joc: "Eu pun aspiratorul aici (aspiratorul asta e tunat?) si tu fugi, te impiedici, cazi si mori". "Da eu nu vreau sa mooor!" "Nu mori, te prefaci ca mori! Hai, nu-ti fie frica! Sa te vad cum cazi. Si eu te salvez cu praf magic si diamantul fermecat":))

A inceput sa foloseasca spontan replicile cu care mama lui l-a invatat sa faca pe plac doamnelor:)) Exemplul 1: "Ce-mi dai pentru ca-ti iau masinuta?" "Un pupic si-o imbratisare". Exemplul 2: Privindu-ma in timp ce-i separam jeleul de martipan, cum ma rugase: "Fifi, esti o draguta!". Mai tarziu, dupa ce m-a convins sa-i fac "cadou" o "bijuterie": "Te iubesc, Fifi, ca mi-o faci cadou!":))

Fifi, chied ca suport sa-mi faci tu cadou o bijuterie:D

El, rontaind o acadea uriasa pe care a primit-o. Eu, incercand timid, dar perseverent sa-l conving sa mai lase din ea pe mai tarziu si sa manance intre timp altceva. Raspuns: "Nu, deocamdata vreau asta"    
Fiindca stie de la Manu ca dulciurile fericesc bacteriile rele din stomac si am facut si educatie pt sanatate cu Oraselul lenes, in timp ce rontaie acadeaua, imi spune: "Sa nu vorbim acum despre bacterii:)





Niciun comentariu: