marți, noiembrie 26, 2013

dincolo de arome:))

Prima data am baut ceai verde cu fetele mele in facultate, cand ele aveau aspiratii de silueta si eu le sustineam, mai mult moral. M-a trasnit aroma aceea de...balegar si...prima data a fost doar o data:)) (Vorbesc de ceaiul verde simplu, nu cel cu arome). 
De ceva vreme, Manu a inceput si ea sa bea ceai verde. Eu tot cu sustinerea morala m-am ocupat:)). Dar, impunandu-mi-se privirii ieri pe fb un articol despre beneficiile acestui ceai, azi mi-am facut curaj si am mai cumparat o cutie. Culoarea nu era asa seducatoare ca-n poze, nici grimasele lui Manu nu erau prea incurajatoare, dar am zis sa depasesc etapa de sustinere morala. Am depasit-o cu aceasta concluzie: " Hai ma, ca nu e chiar asa de rau. Daca treci peste izul de balegar:)) Sa-l gusti pe cel de salvie:))"
De fapt, concluzia concluziilor e ca ceaiul cu aroma de balegar devine suportabil daca-l bei cu cine trebuie:)
............................................................................................................................................................
In alta ordine de idei, i-am gasit azi lui Tudoi cadou de Craciun:  robofish. Pe care i l-am inmanat tot azi, ca tot a impodobit maica-sa bradul:)).
De ce?
A raspuns singur, pe tonul simplu al adevarurilor absolute:
"Pentru ca sunt un dragut."

Niciun comentariu: