sâmbătă, noiembrie 30, 2013

Lectie



Apropiatii mei stiu, nu dau pe-afara de toleranta. Nici de diplomatie. Sunt unii oameni care-mi plac din prima, fara argumente logice. Transmit cumva, semnalul ala de "om bun", pe care nu stiu cum sa-l explic. Reciproca e la fel de valabila. Imi place Paolo. Fara argumente. Mi-a placut cum a cantat in seara asta. Si cel mai mult mi-a placut zambetul lui perfect senin in fata lui Chelloo. Lectie!

M-am tot gandit azi la aceasta lectie. La faptul ca eu n-am trait niciodata vreo respingere atat de agresiva ca "urasc tot ceea ce reprezinti". Respingerile traite de mine au fost mult mai...subtile, unele poate doar imaginare. Cu toate astea si dupa toate fazele de dezvoltare personala prin care am trecut, cand simt respingere, inca devin vulnerabila, ceva in mine se face tandari si prima mea tendinta este sa fug. De fapt si a doua, si a treia. Daca nu pot sa fug, atunci evit: interactiune, contact vizual, totul.

Omul asta a stat in fata unuia care i-a transmis cat se poate de direct, la fiecare intalnire, ca il uraste, cu zambetul pe buze. Ba, la a doua melodie, s-a apropiat de juriu si a interactionat cu el. L-o fi ajutat si faptul ca e actor, dar...ramane o lectie de tinut minte.

Niciun comentariu: