vineri, octombrie 18, 2013

imi pare putin bine!

- Tati, sa nu vii azi de la gradi! Pentru ca vine Fifi sa ma ia! La ora 3 vine Fifi si mergem la ea acasa!
...........
"Imi pare putin bine!"


...........

El (excavatorul) isi da seama ca nu poate. Masina zboara, ca e usoara. Am eu ac de cojocul tau!"
..............
- Sunt un sarpe si iti mancam telefonul, bate-ma!
- Nu te bat, ca eu nu-s agresiva!
- Sa te prefaci ca esti agresiva! Hai, preface-te!:))
.............

Ii explic ca trebuie sa avem grja de masinute, pentru ca sunt ale lui Denis, care se supara daca le stricam. Il iau cu clasicul Tu cum te-ai simti daca.....? Imi merge: " Sa o punem la loc sa nu se supere Denis"

Cu seninatate:
- Mami mi-a adus numai un jeleu!
Bica-sa ii cere sa-l imparta cu ea:
- Bica, tu nu vezi ca am numai unul???
In alta zi, Manu i-a adus doua jeleuri. Bica-sa ii cere iar. Raspuns:
- Sigur ca da! Dupa care le mananca repede pe amandoua!
Ca stil de comunicare, copilul asta e leit-maica-sa. (Aproape) totul e "sigur ca da". In cel mai rau caz, un ignore bland. Ceea ce il face irezistibil:))

Niciun comentariu: