sâmbătă, septembrie 07, 2013

si totusi


primul meu sărut 
aici a fost
chiar aici
pe-această bancă în parcul Copilului
pe care iată o ating
o venerez 
un sărut încătuşat 
un sărut pe fugă
sau poate un sărut pe îndelete 
cine mai ştie

poate nu erai la primul şi totuşi 
numai ţie 
dragostea mea 
(iartă-mă nu-mi amintesc cum te cheamă)
ţi-am împrumutat discul cu Baniciu
dar n-ai apreciat - îl preferai pe Brel
pe care eu îl detestam din instinct
oare de ce?

acum gata Brel e mort s-a dus
Baniciu nu 
dar asta nu mă salvează nu mă mântuie
fiindcă nu mai simt nimic 
nimic
deşi acelaşi trandafir mincinos
acelaşi geniu al despărţirii aplecat 
în ipocrită rugă
sau poate altul păzeşte aceeaşi bancă 
sau poate alta

dar eu nu mai simt nimic 
nimic
decât această scândură
acest cui justiţiar sfâşiindu-mi dureros 
pantalonii
şi totuşi doamne ce frumos cred că te-am iubit

Radu Stefanescu

Niciun comentariu: