miercuri, septembrie 18, 2013

nu mai e timp

poate doar copacii să mai aibă,
noi nu. hai mai repede, sari peste prânz
haide, fă seara asta cocoloș și aruncă cu ea
în noapte. apoi dă-te cu întuneric,
e dezinfectantul ideal al celor
care au pierdut ceva.
nu mai e timp, îți spun.
dacă nu mă crezi, întreabă nisipul.
ia și tu dimineața asta,
mergi pe balcon, scutur-o puțin să i se îndrepte
cutele, apoi arunc-o peste oraș.
nu mai e timp, îți spun.
uită-te cum fug norii departe de noi.
știi doar că norii simt. nu mai e timp, dă-mi repede
niște cuvinte, dă-mi ceva
sa hrănesc gaura asta neagră care înghite secundele.
dă-mi, hai, dă-mi, nu vezi că nu mai e timp?

ai dreptate, i-am răspuns. nu mai e timp.
a, stai! mai avem un minut.
mi-am întors buzunarele pe dos și i-am arătat.
uite, minutul ăsta. hai să îl întindem pe pat
și să ne așezăm pe el. să
amețim un pic
de la cât de repede se învârte pământul.
Iv cel naiv

Niciun comentariu: