marți, august 06, 2013

in doze mici:)

A venit vacanta, a plecat vacanta:)
Cel mai mult mi-au placut:
 - emotia aia pe care o am cand cobor din autocar , care imi da senzatia ca nu s-au schimbat prea multe de anul trecut, care ma face sa simt ca m-am intors acasa si sa ignor lucrurile care nu-s tocmai roz pe acolo.


    - libertatea de a face numai si numai ce ai chef...ca doar de asta e vacanta

 - recitalurile: Andries (direct in corason), Ada Milea si felul in care se pricepe ea sa spuna lucruri grele in cuvinte simple si in maniera amuzanta, Folk Frate ( tonici, amuzanti si amintindu-mi de Mar Verde), Taxi, despre care nici nu mai e nevoie sa mai zic ceva. Titlul  e inspirat dintr-o noua melodia a lor, pe care abia astept sa o pot asculta perepeatperepeatperepeat.
 - faptul ca, spre deosebire de alti ani, m-am intalnit cu o mana de oameni pe care eram curioasa sa-i cunosc

  - O scena in care un el conducea o ea legata la ochi spre plaja, la concert. Gurile rele zic ca facea asta ca sa nu mai stie drumul de intoarcere:))


 - Terasa Barba Neagra, pe care o recomand daca aveti chef de lenevit tolaniti, citit si ascultat muzica faina.


- Sangria de la Antique, pe care o recomand, o recomand, o recomand pana si eu, care-s anti alcool:))


Apusul vazut din tren, cam singurul lucru frumos pe care-l puteai vedea acolo.
And now, back to reality and to smotrudecasanoua:))

Niciun comentariu: