sâmbătă, iunie 01, 2013

"iubita mea, Fifi mic!"

 "Hai sa cantam cu tu esti ultima":) 



Am cantat, am dansat, ne-am giugiulit.

Apoi, Tudor a vazut ca am o zgarietura. A pupat sa treaca. Au trecut toate.

 "Am mancat prajitura cu gust alb!"
De construit oximoroane stiam ca e capabil, de cand mi-a povestit despre "frumoasa bestie", dar aceasta sinestezie m-a dat gata:))
................................................
Despre o perisoara: "Am s-o mananc foarte toata!"
Despre mine: 
- Fifi, am sa te mananc!
-Dar crezi ca sunt asa gustoasa?
-Da!
-Si ce gust am? Gust de...
-Puicel!:))
.....
Imi gateste niste pietricele intr-o tigaie.
- Ce mi-ai facut acolo, omleta?
- Nu omleta, doar un ardei!
Copilul stie ca eu sunt cu dieta:))
.......
- Pieticelele astea sunt niste foime ometrice. Asta este o foima...urata!:))
......
- Fifi, sa-ti dau o idee geniala!:))
......
Tudor, neobisnuit cu stilul extrem de critic al sora-mii, concluzioneaza:
- Ana este ciudata!:)



Niciun comentariu: