luni, mai 13, 2013

sunt de neoprit, ca ploaia

Mi-am luat niste sandale cu margelute din lemn, de altfel cat se poate de obisnuite. Sor-mea s-a gandit sa-mi dea feed-back, in stilul caracteristic familiei noastre: "Astia-s papuci de artista! Tu nu esti artista!":))
...........................................................................................................................................................

din perlele de la munci:
Un baietel, incercand sa ma impresioneze, in speranta ca scapa de treaba: "sunt asa de obosiiiit...ca nici nu pot sa respir!":)) Acelasi baietel, intr-o alta zi: "sunt de neoprit, ca ploaia":)) Si are dreptate:)) Noroc, ghinion, cine stie?:)
.............................................................................................................................................................
Tudoi: -Bica, ce frumoasa e primavara asta!
         - De ce e frumoasa?
        - Pientu ca sunt veizi copacii si sunt foicele de toate culoile!
.............................................................................................................................................................
- Ce vrei tu sa te faci cand o sa fii mare?
- Doctor, ca sa ajut oamenii....si sa conduc masina, ca sa pun benzina...si bucatar, ca sa am ce manca si pescar, ca sa prind multi pesti!
..............................................................................................................................................................
La cererea lui Tudor, m-am apucat s-o imit pe tanti aia de anunta trenurile: "Stimati calatori, trenul interregio 1432 de la Suceava pentru Bucuresti N va sosi in statie la linia 2, va rugam atentie la linia 2"
- Ai uitat "Va multumim!":))

Niciun comentariu: