vineri, mai 17, 2013

nevoia de poveste


Ce fac implicarea emotionala si abilitatile persuasive ale lui Tudor. A vazut bariera de la primarie si a trecut pe sub ea. 

- Acum, Fifi!
Eu eram in rochie si cu rucsac in spinare. Am incercat sa ii explic ca nu sunt pregatita pt asta si ca daca stricam bariera vine politistul si ne cearta (halal argument!). 
El, absolut de neperturbat.
- Acum, Fifi!
Am trecut pe sub bariera aia, chiar de doua ori. Altadata m-as fi temut de ridicol. Acum ma temeam doar sa nu-l dezamagesc:)




I-am spus astazi  o poveste pe care nu o mai auzise. M-a ascultat zambind, cu ochii stralucind de incantare, de doua ori la rand. Ce-a construit intamplarea asta nu mai poate darama nimeni:)

4 comentarii:

emil spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=N6bp-L6my2Q

fonte di gioia spunea...

dap, sunt fana Passenger

emil spunea...

si eu. imagineaza-ti ca tre sa ma duc la ora 19 la concursul de talente organizat cu ocazia zilelor magnifice ale romanului...si miine am de la 11 alegeri la PNL

fonte di gioia spunea...

am vazut si eu, in treacat, talentele.Aveau tricouri galbene si fustite verzi.
eu maine ma duc la Oblio, s-ar parea ca sunt mai norocoasa.