marți, mai 21, 2013

Mai glumind cu mine ca să nu mă dor


Singura ocazie ca eu sa ajung la Opera nu putea fi decat un concert folk:)) 


Cel mai recent album Alifantis  - Mozaic - e de colectionat si de pus la rana. Eu una am deja vreo 3 obsesii muzicale.


"Mai purtand pe umeri mantii iluzorii, 
Mai glumind cu mine ca sa nu ma dor,
Mai cazand din saua certa a rigorii, 
Mai cutremurat de-un frig interior" 
(Laurentiu Ulici / Nicu Alifantis)


Lucruri faine s-au intamplat si in afara concertului. De exemplu, ii povesteam Simonei despre cat de impulsiva sunt eu, Scorpionically speaking. Iar Simona mi-a spus unul din cele mai frumoase lucruri pe care le-am auzit vreodata: "la un moment dat, o sa faci pe cineva foarte fericit":))
Pana la momentul dat, se pare ca ma ocup cu alungatul ploilor: de cate ori prognoza anunta ploi in Bucuresti, daca vin eu, se face soare. Cum plec, incepe ploaia:)) Mi s-a intamplat de doua sau  trei ori pana acum.
Parafrazand, as putea spune ca, la un moment dat, cineva va fi foarte fericit cand o sa plec:))

Niciun comentariu: