marți, mai 14, 2013

Mozaic

Domnul Alifantis sarbatoreste 40 de ani de cariera, lansand un album nou, Mozaic . Am ascultat franturile de cantece pe site si abia astept sa-l ascult integral.
De muzica domniei sale ma leaga multe amintiri si emotii dragi: incepand cu Umbra, pe care o ascult obsesiv, inca din adolescenta, continuand cu Balada blondelor iubiri , pe refrenul careia am iubit scorpionic, trecand inevitabil prin Balada singuratatii . Cu aceste acorduri am inceput sa cresc si tot in ele m-am ascuns cand s-a facut praf lumea.
Zilele trecute am redescoperit si reascultat iarsiiarsiiar Risipitorul de iubire . Fredonand Cantec de leagan si Cantec de somn am leganat puiul mic, el a visat frumos si-am zambit amandoi.
De cate ori ajung la Romana, imi fredonez in minte refrenul: "Asa ca vino sus daca ploua...." si zambesc.
Va multumesc, domnule Alifantis!
La multi ani tot atat de creativi!
Update: tocmai mi-am amintit coperta albumului Nicu Alifantis - 25 de ani!, pe care l-am tot ascultat intr-o vreme.
Ce frumos si ce repede trec anii!
E frumos...e prea frumos la mine-n suflet....


Niciun comentariu: