duminică, mai 19, 2013

azi

A fost o duminica plina. Dimineata - Oblio.






 Seara - concertul cu ocazia zilelor Romanului. Impresii:

1. Nu stiu de ce expresia "tinere talente locale" avea conotatii usor peiorative in capul meu. Cei trei tineri pe care i-am ascultat in seara asta erau frumosi, talentati si vorbeau o engleza pe care n-am auzit-o la multe "vedete" din Romania.

2. Fostele Etno, actuala Silvie& comp ne-au aratat lenjeriile lor foarte intime timp de mult prea multe minute, in care ne-au perindat prin diverse melodii ale lor, ale caror idei principale erau ca "fetele vrea bani si baietii vrea sa bea". Va veti intreba, just, cine m-a pus sa privesc si sa ascult. Sor-mea, care e mare fana a manifestarilor de genul si tine musai sa stea chiar in fata scenei.
3. Au urmat apoi niste tipi din Germania (romani, cred), care au demonstrat ca poti anima publicul si imbracat decent (aproape casual, as zice:P) si-ti poti face cunoscuta muzica si altfel decat repetand: "Cautati Silvie pe fb, ascultati Silvie". Ei au impartit cduri publicului, de exemplu.
4. N-am fost niciodata mare fana Iris, dar acum, dupa ce am ascultat ambele variante, pot spune ca Iris fara Minculescu imi place mult mai mult decat Minculescu fara Iris. Contrar a ceea ce se astepta toata lumea.

Niciun comentariu: