vineri, mai 24, 2013

Am aipi, pot sa zboi


Atunci cand maica-sa il cearta, Tudor ii spune: "Bica spune ca sunt un dragut!" Atunci cand Bica-sa il cearta, spune: "Mami spune ca sunt un cumintel si-un dragut!". Cred ca astia sunt primii pasi ai unui om echilibrat:)



 Cam cat de intelegator poate fi un copil de 3 ani: Tudor voia sa cumparam inghetata. I-am explicat ca nu se poate, pentru ca inca tuseste si e ragusit. Dar atunci cand se va face bine, vom manca ce inghetata vrea el. "Roz, alba, galbena si neagra" a zis. Si asta a fost tot:). La capitolul inghetata eu nici acum nu-s asa intelegatoare.

.......
"Sa mergem la tobogan, sa se dea Fifi in leagan!" Mi se pare corect:))
......
Vazand un nene care se plimba cu hidrobicicleta: "Domnul acela se plimba singur!"



Ca sa nu mai zic ca, in fata cimitirului, Tudor si Bica-sa au avut cea mai senina discutie despre moarte la care am asistat vreodata.

Niciun comentariu: