luni, aprilie 29, 2013

what makes me happy

Duminica am fost in Bucuresti si m-am bucurat ca un copil:
- de vremea perfecta
- de prietena care m-a asteptat la gara si de la care am primit o carte faaaina


- de acest parc (IOR, parca) pe care l-am descoperit  si care e  absolut superb.

 Ceva ce m-a bucurat mai putin: am oroare de toaletele "ecologice". In acest parc am gasit una care arata diferit de cele cu care sunt obisnuita. Aflu ca e spalata automat, complet, dupa fiecare utilizare. Mi se pare MINUNAT! Intru. Usa se inchide, usa se deschide. Fara sa apuc nici sa respir. Aflu de la niste fetite care asteptau la rand ca "SUNT PREA SLABA" si ca ele intra impreuna ca sa o poate utliza. Ele, e drept, sunt tinere si subtirele. Dar eu duc cu onoare aproape 60kg. Cam cat de gras tre sa fii in Bucuresti ca sa poti folosi acel tip de toaleta? M-a umflat si rasu si plansu:)) E prima data in viata mea (si probabil ultima) cand mi se spune ca sunt prea slaba:)) Si asta nu ma face fericita:))



 Parcul fiind imens si noi nestiind exact incotro s-o luam, am avut mare noroc sa-i vedem pe Mircea Vintila si Marius Batu, pe care i-am urmarit discret pana la locul faptei. Ceea ce s-a dovedit a fi o idee buna:)




 "Adorm, si in vis, fericirea / Se-ntampla sa treaca prin gari"



 Cand aud Colibri si mai ales "Vis de primavara" ma trezesc si din morti si sunt un om fericit...cu-adevarat un om fericit.:)
Pentru vineri am planuri cel putin la fel de marete:)

Niciun comentariu: