vineri, aprilie 26, 2013

O dupa-amiaza cu Tudor

Luat copilul de la gradi, urmand instructiunile precise pe care le-am cerut si primit. Acele instructiuni mentionau faptul ca de obicei nu merge la baie cat e la gradi, asa ca e foarte probabil sa fie nevoie sa rezolv aceasta problema. L-am intrebat daca vrea la baie, mi-a zis ca nu, ne-am vazut linistiti de drum.

- Sunt o vacuta smechera, care mananca toata placintica!
- Sunt o antilopa smechera, pe care Fifi o duce toata ziua in brate!
A cules o papadie:
-Fifi, papadia spune sa ma iei in brate!
Vede o punga aruncata pe strada:
-Cineva a mancat placintica si a aruncat punga pe jos, nu se poate asa ceva, punga se arunca la gunoi!
La un moment dat imi cere apa. Ii dau, bea o gura si se pune pe plans. Intru in alerta si incerc sa aflu de ce plange. Ma uit la pantalonii lui si inteleg, in sfarsit de ce plange.
Ba primesc si o admonestare: "De ce nu m-ai intrebat vrei la toaleta?".:)) 
Mi se explica apoi ca ar fi trebuit sa il intreb mai des, pentru ca nu e obisnuit sa spuna din proprie initiativa persoanelor cu care nu e obisnuit sa mearga la toaleta.
Schimb copilul, il asigur ca "Fifi nu e suparata" si continuam sa ne distram.
Luam inghetata. La cornet:)) Cu maica-sa era simplu, ca imparteau cornetul. Cu mine a fost mai complicat, eu il tot zoream "mananca, mananca", el lingea tacticos, mai bea apa, se mai juca:)) Am mai luat un cornet de rezerva si am rezolvat si aceasta problema, fara sa murdarim hainele:))

Apoi, am ajuns, inevitabil si la gara:
Refren 1: vine trenu-n gara, uuu!, noi plecam la tara!
Refren 2: Stimati calatori, trenul de intrecere de suceava...va multumim!
Concluzie proprie:
-Daca faci pipi in pantaloni, nu mai vine trenul!
Oglindindu-se in ochelarii mei:
- Vad doi Tudor!
-Si amandoi sunt la fel de frumosi?
-Da!
Incercand din nou sa ma convinga sa-l iau in brate, ma prefac obosita. Apoi ma las convinsa, dar nu oricum:))
-Ce-mi dai? ii zic.
-Pentru multumesc!
-Imi dai un pupic?
Imi da si imi spune:
-Ti-am dat un pupic, ca sa nu mai fii obosita!:)

Niciun comentariu: