vineri, aprilie 12, 2013

Noi calatorim cu trenul!!!

 De cate ori mergeam in gara, Tudor isi exprima marea lui dorinta: sa calatorim cu trenul. Asa ca ne-am gandit sa-i facem un cadou:)
Echipat pentru marea calatorie, cu ochelari de soare si gentuta cu merinde. Care au prins foarte bine, pentru ca desi planul era sa mergem la mult laudata cofetarie Dulce-Acrisor, acolo am descoperit stupoare (mai ales eu:))) ca acea cofetarie ofera doar prajituri la pachet. Asa ca am schimbat planul pe o muuult mai sanatoasa plimbare in parc:)





 In gara, Tudor era asa de fericit ca va calatori cu trenul incat ma pupa, ma mangaia, ma complimenta mult mai mult decat de obicei:) Cred ca am auzit azi de cel putin 50 de ori propozitia "Noi calatorim cu trenul":)



 Eu, prefacandu-ma ca recuperez restantele grave la gimnastica:))


 Fericirea e un lucru marunt:)


Niciun comentariu: