vineri, aprilie 19, 2013

just happy

Ce inseamna inteligenta emotionala la 3 ani: Tudor vrea in brate. Bica-sa ii spune ca nu mai poate sa-l duca. "Atunci Fifi!" Il iau, ca si asa abia asteptam. Isi incolaceste mainile de gatul meu si isi lipeste obrazul de al meu. Incat l-as fi dus asa pana la capatul lumii:)

"Declaratii de dragoste", asa, ca de la un pui de Scorpion: despre prima, cea cu "o iubesc pe Fifi, o sufuc" v-am mai spus. Urmeaza "uite cum te iubesc, te iubesc tare" (ma "strange de gat":)) "Fifi este rapita de un vultur rapitor. Te-am rapit si te-am aruncat in prapastie":)

Tudor a fost ieri la frizerie si i-a placut. Dimineata se uita in oglinda: "imi sta bine tuns. eu sunt frumusel!" Am mai spus-o si-o s-o tot spun: stima de sine se construieste in primii ani. Din ceea ce copilul aude despre el:)

Cerul de azi:


Niciun comentariu: