sâmbătă, aprilie 13, 2013

atat de tipic fontililic...

Venise primavara la noi in oras. A stat cam...doua ore..nici n-am apucat sa-i fac poza:)
Am apucat, in schimb, sa ma lafai ca o musca la soare, intr-un fotoliu de la Manu din curte. Am ascultat in casti melodia asta:



 Ca-n vremurile ...vechi...ca nu pot spune ca astea n-ar fi bune. Da's altfel...
M-am uitat la mugurii visinului si la petecul de cer albastru de printre ei, la verdele gazonului, la rufele intinse la uscat si la cateva decoratiuni de pe terasa. La lucrurile acelea, pe care le stiu de cand lumea. Am ascultat linistea si as fi vrut ca timpul sa se opreasca.
L-am vazut apoi pe Tudor, alergand vesel prin curte, in cautare de insecte si amintindu-mi, in cel mai bland mod cu putinta ca timpul nu se opreste. Deloc.
Si ca ar fi cazul sa las naibii melancoliile si sa ma bucur de prezent.

Tudor: Mami e prima, tati e primul si Fifi e prima.
Eu: Toti suntem primii, de asta imi place mie de tine.
Tudor: Si mie!

Niciun comentariu: