sâmbătă, aprilie 06, 2013

3 ani de Tudor

Am sarbatorit cum nu se putea mai frumos: prin joaca.



Inca de cand era foarte mic, Manu i-a explicat lui Tudor ca "Fifi lucreaza cu copiii". Azi a primit o carte cu magneti, care i-a placut foarte mult. A luat cartea si m-a invitat la lectura:

-Fifi, hai sa lucram!:)
.....
La un moment dat, l-a chemat Bica sa-l imbrace cu o bluza. Tudor era un crocodil care manca un soricel, asa ca ii raspunde:
- Asteapta, am putin de lucru.
.....
- Fifi, acesta nu este un dragon, este un peste rapitor cu aripi. Pestele rapitor l-a mancat pe lupul flamand. Dragonul rapitor cosmar, adica vis urat o impunge pe Fifi. 
La un moment dat in jocul lui a devenit putin mai...masculin decat am convenit cu ai lui ca "are voie" si m-am prefacut suparata. Reactie:
- Mami, am facut ceva! Am deranjat-o pe Fifi!:))

Niciun comentariu: