vineri, martie 01, 2013

dragalasenii reloaded

M-am jucat cu Tudor de-a Regele leu. Nici eu, nici el nu eram personajul principal. El era o hiena. Eu o suricata. Trebuia sa-mi pun fusta si sa dansez. El trebuia sa ma manance sau cel putin sa ma ameninte. In punctul culminant, il intreb: "Ma mananci sau ma cruti?" El o intreaba pe Bica: "S-o crut? Hai sa te crut". Si-mi da bobarnace. Bica, pe care Tudor o defineste ca "o adulta" i-a explicat ca nu e asta chiar definitia crutarii:)).
......................................

Pe frigiderul Bicai, Tudor a vazut un nene si o tanti care se tin de mana si alearga prin iarba. "Uite, mami si tati!". Fericiti cei cu asemenea reprezentari parentale!:)
.......................................
Tudor nu s-a hotarat inca daca sunt "un uiât" sau "o femeie foaite iea". Deocamdata-i mic si n-are argumente. Teama mi-e de momentul in care le va avea si dezacordurile vor disparea:))
.....................................
Stiti sloganul ala cu "Cheia e la tine!". Azi, o fetita l-a transformat in "Nuanta e la Flori!":)
......................................

Priceless: acel moment in care unul din pustii din topul rebelilor devine asa de "indragostit" de cartea din care lucreaza incat se apuca sa coloreze singur, inainte. El, care ura sa tina creionul in mana:) 

Niciun comentariu: