miercuri, martie 06, 2013

d'ale mele, d'ale noastre

Lucrez cu o fetita care spune " Imi pare rau" stereotip. Zilele astea, a trimis-o mama ei sa-mi ofere o zambila. Fetita mi-a oferit-o. Cu precizarea : "imi pare rau!":)). "De ce iti pare rau?" intreb, sado-masochist aproape. " Pentru ca este 8 Martie:))
................................

Intrebarea zilei, de la Tudor: "Bica, noi de unde venim? Cum am fost eu construit?" A ramas Bica-sa tablou:)) Nu se astepta la intrebari de genul asta asa devreme:)) La repezeala, i-a bagat-o pe aia cu barza. Apoi a venit Manu, care nu suporta sa auda de povesti inaripate cu berze si i-a spus adevarul simplu. Deocamdata, n-a mai avut alte intrebari:))

2 comentarii:

emil spunea...

Stiu ca ai obsesie pt nicu alifantis.
dar asta e obsesia mea de vreo 15 ani
http://www.youtube.com/watch?v=kDdpKCqsZV8

fonte di gioia spunea...

i know, mi-ai povestit odata.