marți, martie 26, 2013

copiii crescuti cu dragoste se fac oameni mari

In ciuda anilor care au trecut si a cat de mult am crescut (si-am crescut oleaca, va spun eu), inca mai am vise cu tematica de abandon. (Mama ei de copilarie si mama lui de inconstient!). Asa ca, stimati parinti, daca vreti sa contribuiti la visele senine ale copilului dvs si ale viitorului adult:

1. asigurati-va ca ceea ce considerati dvs manifestare a afectiunii este receptat de copil ca atare si suficient.
2. pastrati raportul de doua laude la un feed-back negativ si oferiti laudele cu entuziasm si convingere, nu in treacat, ca si cand n-ar conta.
Nu stiu daca va imaginati de cat zbucium pot scuti aceste doua lucruri simple. Multumesc!


Am mai scris despre asta aici.
Au mai scris si altii aici.

Am primit feed-back-uri bune de la doi parinti. 
Poate n-o fi totul pierdut.

Niciun comentariu: