joi, februarie 21, 2013

suculente

Cand se joaca de-a lupul si oaia, Manu ii spune lui Tudor ca e un lup fioros care ar manca o oita suculenta. In seara asta, Manu era din nou "un lup fioros". Asa ca Tudor a avertizat-o:
- Eu sunt o oita, dar nu sunt suculenta!:)
Ieri seara, inainte de ultima mea ora, Tudor a venit la mine:
- Fifi, te rog sa te bagi!
I-am explicat ca oricat ar suna de tentant, nu ma pot baga unde vreau eu decat in timpul meu liber:)
In seara asta, Tudor ne-a spus, mie si copilului cu care lucram:
- La revedere, doamna, la revedere, domnule! Sa va bagati in cotet!
Daca pe mine m-a amuzat rapiditatea cu care m-am transformat din bivolita in doamna, pe copil l-a emotionat profund ca a fost numit "domn", pentru ca mi-a amintit de vreo 3 ori pe parcursul orei ca "baiatul ala mic ne-a spus doamna si domn, ca la televiziune":))

Niciun comentariu: