luni, februarie 18, 2013

Daca vesel se traieste, bine e!



Unul din lucrurile cele mai importante pe care le invat de la Tudor: sa ma joc.

Eu: - Gogosica frumoasa!
El: - Nu gogosica, caradasca!

Eu:- Caradasca frumoasa!
El: - Caradasca urata!:)


                                                                              ...........
Se juca cu niste scoici, din care mai intai a construit scorburi si pesteri, pe care le-a daramat un bivol fioros. In cateva secunde scoicile s-au transformat in oua:

- Daca vrei puisori, atunci sa clocesc!:))

Si s-a pus pe clocit scoicile:))
                                                                          ..................

Tudor in vizita la rude. Unchi-su il ia in brate, se prefac ca sunt bivoli sau alte animale periculoase si ii mananca pe toti. Unchi-su il intreaba daca s-o atace si pe mami. Tudor nu e atent si trec la atac. Tudor incepe sa planga: "Nu, pe mami nu, mamica mea iubita!". Dupa ce ii trece, matusa il imita: "Nu pe mami, mamica mea iubita!". La care Tudor:
- Daca te mai matzai, te trag de mot!
Matusa continua. 
- Daca te mai matzai, te dau cu fundu-n zapada. Urgent!:)
                                                                           ............
Aici tre sa va explic:


Sunt, citez: "o bivolita bagata in grajd". Cu ultimele-mi urme de inteligenta bivoleasca, am incercat sa-l mituiesc cu cioco, sa ma elibereze. N-am reusit.:). Asa ca a inceput sa-mi placa in grajd:))





 Acum ma musca un crab. Incepusem sa tip ca-s ranita in adancul sufletului. La care Tudor: "Ba nu esti ranita. Cand te musca asta, atunci esti ranita, ai inteles?" Aha, deci prima oara fusese o simpla amenintare:)) 


Daca am vazut ca nu-mi merge cu mituitul, am incercat macar sa negociez, intinzandu-mi putin picioarele. M-a corectat prompt: "ramai acolo, bagata"! Si "bagata" am ramas!
Ba chiar profund recunoscatoare ca m-a lasat bivolita si nu m-a trecut la vaca:)).

Niciun comentariu: