duminică, februarie 17, 2013

detalii

Cum sa va explic  in ce fel sunt eu construita? In viata mea sunt sau au fost cativa oameni dragi. Despre care tin minte totul, as zice pentru totdeauna, dar nu pot garanta ca nu m-o lovi la un moment dat Altzheimerul. Parfumul lor, glumitele lor, zilele lor de nastere, melodiile lor preferate, o anumita carte, primita ori facuta cadou, o alta carte pe care o aveau in biblioteca, o portie de paste cu ton, alta de lapte cald cu miere si cereale, glumitele noastre, plimbarile noastre, melodiile noastre preferate. Detalii, uneori dureros de multe detalii. Mai ales cand nu mai ai cui spune.
Glumite din piesa asta de teatru stiu inca de acum 1000 de ani, fara s-o fi vazut vreodata. Abia in seara asta am vazut-o. Si am avut cui spune. Toate lucrurile pe care nu le uit. Niciodata.

2 comentarii:

o rază de soare spunea...

Frumoasa piesa. Si eu stiu replici din ea, fara sa o fi vazut vreodata.
Si frumoasa expresie a dorului prin detalii. M-am regasit si eu in gandurile tale, intr-un fel.
Tare frumos.

fonte di gioia spunea...

dac-am fi pe fb, as zice big like. Aici nu stiu ce sa zic... probabil cine se aseamana, se aduna:)