duminică, februarie 10, 2013

Ce mai fac, ce mai simt

1. De vineri am inviat si pretuiesc fiecare ora de normalitate intreit.:)
2. Sambata am mancat CLATITE!!! si am stat cu Tudor, mai dulce ca orice clatita. M-a inaintat la rangul de porumbita si m-a tranformat in floricica de zapada :)).
3. Azi am fost cu Manu in plimbari, ca in  old good times. Mi-am luat raiati rosii?!!!
Am reluat gimnastica, ba chiar cu drag si spor.
Urmeaza Pacientul englez si-o salata de conopida cu avocado. Iar planurile pentru week-endul viitor ma fac deja sa zambesc:)
Vorbeste lumea c-as gandi realisto - pozitiv. Ceea ce inseamna ca, intr-adevar, m-am facut mare.:)

Bonus:
Lectie de stima de sine de la Tudor:

Tudor ii zice lui taica-su:
- Fifi stie! ( sa schimbe dvd-ul cu desene animate)!
- Dar tu stii? il intreaba taica-su.
Tudor se gandeste cateva secunde si spune:
- Cand cresc mare, stiu!

Niciun comentariu: