duminică, decembrie 23, 2012

Ce ma mai invata Tudor:)

                                           .........................
Tudor negociatorul: gasise un cosulet in care aduna ai lui maruntisul.
- Vreau cosuletul!
Cum nu stiam daca acel cosulet e sau nu sub interdictie si nu voiam sa intru in conflict cu autoritatea parinteasca, am incercat sa-l iau cu "nu stiu daca ai voie", dar nu mi-a mers. Asa ca am inceput negocierea:
- Uite, pot sa-ti dau doi banuti din cosulet.
-Trei, zice Tudor.
- Bine, 3.
- Mai vreau banuti!
- Unu si gata, zic!
I-am mai dat unul si s-a dus sa se joace cu ei frumos: i-a incarcat in cupa excavatorului, apoi i-a transformat in masini de cursa din The Cars si a organizat o intrecere.
Wow, ce simplu si frumos poate fi!
                                  ................
 Alte  lectii de joc simbolic de la Tudor: anul trecut suprapunea borcane, spunand ca face "om de zapada". Ieri mi-a pus un pet de doi litri la nas: "Fifi are trompa!":))

Niciun comentariu: