sâmbătă, septembrie 08, 2012

revelatia zilei


Bantuiam librariile ca de obicei si am gasit cartea asta. Imi venea sa topai de bucurie, pentru ca mi-a placut foarte mult "Sa nu-ti impaiezi niciodata cainele" si a trecut multa vreme de cand nu am mai citit o carte pe care sa o savurez cu adevarat.
Si cum mergeam eu spre casa, fericita ca un copil care a primit un cadou de Craciun, m-a "lovit"urmatorul gand: pe vremea cand aveam multe frustrari si lupte cu mine insami eram mai "constiincioasa". In fuga mea de  realitate, uneori disperata, alteori resemnata, ma refugiam in carti: citeam, conspectam, subliniam, nu dintr-o nevoie cognitiva, ci ca sa fug de altfel de nevoi.

De cand realitatile mele au devenit mai blande, m-am lenevit. Nu mai am motive sa fug, asa ca citesc mai putin. M-asteapta un teanc generos de carti de specialitate. Si vreo trei romane care nu m-au captivat suficient incat sa le termin.

E drept ca in perioada in care fugeam de realitate in carti, nu descoperisem inca internetul:).

Si tot drept e ca ma prefer lenesa, intr-o realitate blanda decat constiincioasa, intr-un vesnic razboi cu mine insami.

Urmeaza week-end tihnit, cu lectura faina si ceai de macese:)
Ceea ce va doresc si dumneavoastra!

Niciun comentariu: