marți, septembrie 04, 2012

Perle a la Tudor

1. Tata este barbat, mama este femeie, Fifi este femeie, Bica este femeie, Bicu este barbat...eu sunt... Tudor...ma cheama Tudor:).

Tudor mai are putin pana sa invete diferenta dintre baietel si barbat, de asta prefera sa se bazeze pe certitudini: eu sunt Tudor. 

2. Autobuzul asta nu ti-l dau, este al meu, PERSONAL:)))

A invatat ca atunci cand merge in parc sa se joace cu copiii e fain sa imparta jucariile si sa faca schimb, avand grija ca la final sa ceara inapoi ce e al lui si sa returneze ce nu e. Si-a stabilit insa singur, fara sa-l invete nimeni, ca jucariile foarte dragi nu se imprumuta: dinozaurul il dam la copii, masina Suzi nu o dam la copii. Cu personalul insa, m-a ucis:))

3. Hei, Fifi, sa nu te uiti la Tudor, pentru ca este o buburuza neascultatoare:)

Mai are uneori pase in care vrea sa fie neascultator. Atunci maraie ca un dinozaur, se intoarce cu spatele si nu iti raspunde la salut. La inceput, luam cam personal fazele astea si pastram distanta sau ma prefaceam suparata. Cand m-am prins ca e un simplu test de reactie, m-am relaxat si mi-am pastrat zambetul obisnuit. Acum era contrariat ca el se straduieste sa fie o buburuza neascultatoare si eu continui sa il privesc zambitoare:). 

Niciun comentariu: