miercuri, septembrie 12, 2012

Momente faine despre care n-am apucat sa povestesc



A primit Tudor un porumbel. Ce putea sa-i spuna mai frumos decat: "Sa nu ma parasesti, porumbelul meu!".



L-am vazut azi in parc pe un coleg de scoala. Imaginea cu care ramasesem eu despre el era aceea de "baietas rebel de cartier". Am fost foarte placut surprinsa sa trebuiasca sa schimb imaginea cu a unui tatic reparand grijuliu masinuta pustiului sau. Si jucandu-se cu copiii in parc. E fain sa vezi ca oamenii cresc. Nu ca ar fi trecut o caruta de timp intre timp<))



Ca toate cele pe care le rogi sa nu te paraseasca, porumbelul lui Tudor a zburat. L-am intrebat daca a plans. Mi-a zis ca nu, porumbelul a plecat sa manance gazute. Copilul asta e mai intelept la 2 ani jumate decat am fost eu pana la 20 si...

Niciun comentariu: