miercuri, august 01, 2012

Leapsa cu 11

Pentru ca tot nu mai raspunsesem de mult la o leapsa, am primit una de la frate-miu .  Asa cum ii place lui, leapsa asta are reguli multe;


  1. Postează imaginea Liebster Blog Award 
  2. Spune 11 lucruri despre tine
  3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat
  4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze această leapșă
  5. Nu da leapșa înapoi!
  6. Formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
  7. Mergi pe pagina celor nominalizați şi anunţă-i ( daca frate-miu a incalcat regula asta, la ce va asteptati de la mine?:P)
Asadar, 11 lucruri despre mine:

1. imi plac inghetata si culoarea albastra
2. pot asculta o melodie pe repeat 3 - 4 zile la rand
3. sunt ipohondra si nu cred ca ma mai tratez:)). Bine, nu am ajuns in stadiul in care sa dau mana cu cineva cu manusi, dar trebuie sa recunosc ca..am un pitic si-l vreau fericit:))
4. n-am castigat niciodata la loto, dar  sunt o norocoasa. Exista in viata mea cativa oameni care au crezut in mine chiar si atunci cand eu nu credeam si in fata carora imi permit sa stau "cu sufletul in fundu gol"
5. desi nu (prea) cred in minuni, cele mai minunate lucruri din viata mea s-au intamplat cand ma asteptam mai putin si cand era cel mai putin probabil.
6. multa vreme am crezut despre mine ca sunt hipersensibila si vulnerabila. apoi am descoperit ca sunt o luptatoare si uneori o invingatoare. Cred cu tarie in ce spunea fratele meu, Paler, ca "poti continua mult timp dupa ce ai crezut ca nu mai poti".
7. sunt timida si rareori privesc in ochi persoane putin familiare sau care nu imi plac. Cu toate astea, n-am nimic de ascuns. Poate doar cate-un coltisor de suflet.
8. Am fost mult timp supraponderala si complexata din aceasta cauza. De cativa ani sunt normoponderala si destul de mandra de mine. Chiar daca fix in aceste momente ma chinuie o febra mushchiulara de n-aveti idee>)
9. Prin adolescenta scriam "poezii". De cand am cazut la pace cu mine, n-am mai simtit nevoia sa scriu. Dar citesc poezie cu aceeasi sete cu care ascult muzica.
10. Prietenii sunt foarte importanti pentru mine. Am putini prieteni adevarati, dar pentru ei m-as trezi la 2 dimineata si as zbura pana la Luna si inapoi. Sau as muri incercand>))
11. Dupa cum lesne se observa, sunt un om al extremelor. Departe de mine calea de mijloc>)

Raspunsurile la intrebarile lui frate-miu:

1. De cât timp ai blog?
 Din 2006, acusi pot sa-l trimit la scoala. Adevarul e ca blogul asta a "crescut" impreuna cu mine.
2. De ce ai intrat în lumea asta a blogurilor?
 Aveam nevoie sa impartasesc si sa defulez. Nu prea aveam unde / cu cine / curajul. Un amic mi-a dat ideea. La inceput mi s-a parut ca blogul nu-i de mine. Apoi a inceput sa-mi placa>)

3. Anonim, parțial anonim sau totul la vedere? 

Am un nick, nu atat pentru a ma ascunde, cat pentru ca la momentul cand l-am ales reprezenta copilul din mine, pe care mult timp nu l-am lasat sa se exprime si care acum e liber. N-am lucruri de ascuns si imi asum opiniile. Singurul lucru care ma stanjeneste putin e "pericolul" de a se amesteca viata mea profesionala cu cea privata.

4.  Unde ai vrea să călătorești în viitorul apropiat?

E-he, de vrut as vrea eu multe: Timisoara, Arad, ce n-am vazut din vest. Practic insa, in viitorul apropiat ma duc in Vamaaaaaa!


5. Faci ceva special vara asta?
Nu stiu daca e special, dar vara asta m-am plimbat prin orase pe care nu le mai vizitasem (Suceava, Vatra Dornei) sau in care nu mai fusesem demult (Cluj). Urmeaza Vama si, sper eu, Gura Humorului.

6. Faci parte din blogosfera locală?
Oarecum, in sensul ca blogul meu a fost adaugat prin grupurile blogurilor romascane, dar nu pot spune ca sunt implicata activ in blogosfera locala. Am fost acum cativa ani la un blogmeet, dar nu m-am simtit foarte in largul meu. Multi dintre cei de acolo facusera din blog aproape un job. Pentru mine e doar o forma de exprimare.

7.Cât de importante sunt relațiile din online, ai vrea să-ți pătrundă și în lumea reală?
Am intalnit in online cativa oameni care s-au dovedit speciali si in offline, insa relatiile nu s-au mentinut neaparat in timp. Distanta si prioritatile diferite isi spun cuvantul.



8. Cât de receptiv ești la critici? 

Hiper>)). Am citit nu demult pe fb o fraza care ma reprezinta: "critica e constructiva cand eu te critic pe tine si distructiva cand tu ma critici pe mine":). Glumesc, desigur, dar adevarul e ca nu ma dau in vant dupa critici. Le-am tot servit pana la o anumita varsta si am cam ajuns la saturatie:). Complimentele si laudele sunt binevenite:)).

9.Ce anume te enervează/deranjează la acest blog? (măcar 2 lucruri)
Enerveaza e mult spus ( nu-s eu asa irascibila ca altii:P). Nu ma dau in vant dupa background-ul intunecat si nu prea am rabdare sa urmaresc video-urile in care povestesti chestii. Bine, nu prea am nici net sa le urmaresc, dar asta e alta poveste.

10. Folosești Google Reader sau abonări prin e-mail individual?
Nu, urmaresc cu fidelitate site-urile din blogroll.

11. Cât timp petreci citind bloguri? 
N-am stat sa calculez, petrec zilnic cam 3-4 ore pe net (inclusiv mail, fb, etc)

Trimit leapsa mai departe la: Costin , Raluca , Catalina , Simona, ZiuaDeDupa , Miruna , Ana , Ammelie , Andreea, Gino, Viktor (stiu ca n-ai blog si ti se pare "periculos" sa-ti faci unul, dar poti raspunde in privat daca -ti face placere, ca sa fii in "siguranta":P).

Iata intrebarile mele:

1. Cum ai ajuns pe acest blog si ce te-a facut sa revii (daca te-a facut:))?

2. Top 5 cele mai fericite momente din viata ta.

3. Top 5 bloguri faine pe care le citesti.

4 . Top 5 oameni interesanti pe care i-ai cunoscut online. ( nu stiu ce-mi veni cu topurile)

5. La ce iti foloseste blogul?

6. Care e citatul tau favorit?

7. Top 5 scriitori preferati

8. Top 5 carti de suflet.

9. Top 5 filme preferate.

10. Ce melodie ai putea sa asculti pe repeat 3 zile la rand?

11. Ce pretuiesti si ce detesti cel mai mult la o persoana?

Niciun comentariu: