vineri, august 10, 2012

doua vocale+1

uitind
ne ramineau pe buze 
amintiri de ciocolata (...)
ne sarutam printre pene 
de ingeri
de cauciuc si de gisca
ne jucam printre perne de-a 
azi ieriului si maine timpului
si imi erai
si imi erai
nespusa
neadormita
neiubita imitabila toamna 


imi erai
curgeam impreuna ca niste plete
sau ca apa varsata incet din cana
..............................................
deschide-ti inima spuneai
eu aveam o mina suflet 
si o mina cleste
cu care imi deschideam coastele
una cite una
.................


o sa ma tii de mina
o sa imi fierbi derutata un ceai (...)
Iar eu am sa zimbesc incurcat 
rasarind din nou
in mijlocul frazei 
intrebind in stinga
apoi in dreapta stingii
de ce 
doamne, de ce
aceleasi doua vocale si o consoana 
imi scriu cind dorm 
pe perete
NU TE MAI IUBESTE





Radu Ciornei





Niciun comentariu: